Snart skoldags igen! Im going to sparkle with sparkle in paris

För ett par timmar sen åkte min älskling mot skolan i Revinge för den kommande veckan och lämnade av mig hemma för att fortsätta min pluggkväll, härligt sätt att spendera sista kvällen på lovet på ;) tar en paus nu för en stund av så ska det låta och familjemys när syrran har bakat :)

En av mina julklappar, setet med "sparkle in paris" som man ser på bild nr 2, som jag tycker jättemycket om! :) Har inte alls önskat mig det..... Och visste inte alls om att jag skulle få dem... ;) Jag tycker det är synd att det är ett Limited Edition set, får passa på att köpa fler innan dem försvinner :) Råder alla som har doftat på dem eller vill göra det skyndar sig också! :) De doftar underbart! Tyckte mycket mer om dem än jag kunde tro! :) Setet består av deo, shower/bath gel, body lotion och en EdT, doft :) Det finns även smycken, rumsdoft, läppglans och kajal i serien :)
Man kan se alla på http://www.oriflame.se">www.oriflame.se :)
En mycket omtyckt julklapp var det! Hoppas ni fått lika fina och i detta fallet väldoftande julklappar som jag fått och haft en bra jul och nyår med nära och kära :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0