Alla hjärtans dag - With love...

Snart är det dags för dagen då vi ska släppa ut all vår kärlek till våra nära och kära. 
 
Kul fakta om Alla hjärtans dag:
  • Röda rosor var den romerska kärleksgudinnan Venus favoritblommor.
  • Varje alla hjärtans dag mottar den italienska staden Verona, där Shakespeares Romeo och Julia bodde ungefär 1000 brev som är addresserade till Julia.
  • Lärare är de som får flest Alla hjärtans dag-kort varje år.
  • Att väckas av en kyss på Alla hjärtans dag anses bringa tur.

Den sista var fin tyckte jag, för det måste ju vara det absolut bästa sättet att vakna upp på morgonen, och bringar det då även tur är det ju bara ännu bättre! 
 
Så, vad kan man nu hitta på den här dagen då, förra året hade jag kul ideer klara flera veckor innan men i år står det helt still. Så tips tas tacksamt emot ;) Roliga upplevelser, och ge bort gåvor är alltid trevligt.
Gåvor har jag så nära till hands så det är mycket lättare för mig att komma på, men jag kan ju ge er lite tips!
 
Vad i doft-väg är mer kärleksfullt än Love Potion Eau de Parfum från Oriflame? som idag också kostar så lite som 99 kr om man handlar annat för 250 kr! Förför och utstråla passion!
 
Eller Lanseringserbjudandet på nyheterna Wonder Lash Dramatize Mascara & Kohl Pencil Dramatize med kolsvarta pigment för -50%, få båda två för bara 129 kr! En blick säger allt...
 
 
Och till honom...
 
Lanseringserbjudande på även Tycoon Eau de Toilette & Tycoon Anti-perspirant 24h Deodorant för 239 kr! (ord. 420) En garanterad succé, passar den självsäkra mannen som siktar högt!
 
 
Eller varför inte skämma bort honom med denna härliga duo, Glacier Eau de Toilette & Glacier Aftershave Balm, du får Aftershaven vid köp av doften som endast kostar 149 kr just nu! 
 
 
Priserna gäller bara t.o.m ikväll eftersom det är sista dagen på katalog 2 idag fram till 18.00.
 
Jag kan hjälper gärna till med frågor eller beställningar och finns till hands till kl 21 ikväll.
På mail: [email protected], här, på facebook och telefon.
 
Katalogen och fler produkter och erbjudanden kan du hitta här
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0