Fotograferingsdag :)

Idag har fotograferingen till projektarbetet gåt skitbra och vi är supernöjda, hann med flera av våra damer vi ska ha med även idag! :) Jag och Angelica hann t.o.m med att ta lite fjantbilder på oss i vanliga kläder och utan peruker medan Sofia var ute och rökte haha ;) Lite kul kan man väl få ha (a) Eftersom jag inte vill visa upp för mycket av de riktiga bilderna innan man kan se dem på utställningen delar jag bara med mig av några av bilderna på dem "vanliga" oss,haha visst är vi snygga?! 
 

 
I eftermiddag har jag varit med Ines och Susanne och övat och förberett inför vår Kick Off med Oriflame som vi ska ha imorgon, trevligt! Nu blir det tyvärr plugg för mig, prov imorgon och har inte öppnat boken, men men, lite myskväll med familjen (och min katt tusse som ligger i mitt knä) ska jag väl också hinna med! Ha en trevlig kväll!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0