Favorit!

Jag blev nästan chockad när jag öppnade Oriflames katalog nr 2 för 2013 och såg detta, min favoritfoundation EverLasting Foundation för (det nästan löjligt låga priset) 79 kr! Den känns lätt och är skön att ha på sig, den jämnar ut hudtonen fint och täcker bra utan att man känner sig hårt sminkad, och utan att torka ut, vilket jag tycker är jättebra! Den håller sig fin länge, även på mig som har fet hy och annars lätt blir blank i hyn.
Jag har ju flera favoritprodukter i de olika kategorier som finns inom skönhet, men skulle jag bara få välja en produkt jag inte skulle kunna leva utan så skulle det vara denna!  
  
EverLasting Foundation

 

EverLasting Foundation

Beskrivning om EverLasting Foundation:

Effektiv foundation med patenterad hurdvårdsteknologi. Kliniskt bevisad med bestående resultat som håller länge. Lätt silikonbas för en jämn och smidig applicering. Semi- till heltäckande. 30  ml.


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0