Kändisfest på G!

Ska börja dagen med Naturkunskap B, kanske inte världens roligaste men dagen har ju som tur är mer att erbjuda! Bara det att jag har en väldigt snäll kompis som bestämmer sig för att åka till skolan mycket tidigare och hålla lilla mig sällskap på min härligt långa håltimme på 3 och en halv timme, gör ju dagen mycket bättre :) På kvällen är det dags för Estetprogrammets Kändisfest, där alla estettreor och våra lärare till kulturhistorians ära ska ha en mycket trevlig kväll tillsammans, utklädda till valfria kulturpersonligheter. Bara att se vad folk klätt ut sig till och hur mycket de ansträngt sig tycker jag ska bli roligt att se, särskilt när det kommer bli tävlingar om mycket sånt ;) Ser fram emot ikväll!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0