Nu händer det lite!

Har fotograferat idag till projektarbetet med Sofia och Angelica och det gick superbra faktiskt! :) Har gått lite segt ett tag nu med mycket motgångar och då får jag ju lite panik... Men nu börjar det hända lite och det rullade på smidigt idag och vi fick några riktigt bra bilder! :) Det är verkligen jättekul att fotografera, just idag är jag så glad för mitt projektarbete, att jag har fått in så många delar av det jag tycker om! Jag får fotografera, sminka, fixa med kläder och hår, och göra något lärorikt av det med :)
Jag, Angelica och Sofia lyfter fram viktiga och spännande kvinnor genom historien på ett roligt sätt och ska göra en utställning med fotografier på oss föreställande dem, så vi har fullt av kläder från bland annat kostymförrådet, rekvisita, peruker, smink och grejer som vi för tillfället roar oss med att köra runt på i skolan. Många konstiga blickar har vi fått, särskilt när vi letat lärare med kostymerna på.. Haha. Går det såhär bra i fortsättningen kan vi snart visa upp resultatet! Och då vill vi ha många besökare på vår vernissage!

Här kommer en av bilderna på mig som vi tagit idag (men som inte kommer vara med på utställningen, här ser den inte ut som den kommer göra då)
Kul hade vi i alla fall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0