"Grått är det nya svarta"

 
Precis kommit in igen efter en skön promenad, ikväll blir det nog mys framför Melodifestivalen och se om det är något att ha. Alltid lite kul att titta i alla fall. Igår blev det fredagsmys först hos Adrian med hans föräldrar och sedan hemma hos mig. Det resulterade i en spelkväll med Adrian, Ida, Hampus och Wille. Vi hann med både Med andra ord, skip-bo och lite monopol hahah, men vi hade jättetrevligt och särskilt Wille var jätteduktig.
 
Måste säga att jag är jättenöjd med Kick-offen som vi hade i Karlskrona i torsdags gick jättebra och var jättekul. Att stå där framme och prata gick också mycket bättre än jag trodde, och flera kom fram efteråt och sa att det hade varit jättebra och tackade för en jättetrevlig kväll, och jag får göra detsamma till alla som var där! Imorgon är det dags för de andra att hålla nästa Kick-off i Kalmar så jag hoppas att de får en lika lyckad kväll som vi hade!  
 

  
Och nu ska jag berätta något jag tyckte va jättespännande när jag hörde:

Den vackra före detta fröken Sverige, den nu framgångsrika modedesignern Valerie Aflalo, är Oriflames nya modeexpert!

Hon har jobbat med Oriflames accessoarteam för att förse oss med de senaste trenderna direkt från catwalken. Valerie kommer också att designa några exklusiva kollektioner senare i år. 

Tillsammans med Oriflame har Valerie Aflalo noggrant plockat ut några av säsongens härligaste trender. Du kommer att få se några spännande nya kollektioner med mycket färg. Här får du ett smakprov på några av Oriflames favoriter.

 

Grått är det nya svarta


"Våren är snart här! Så bort med alla tunga, svarta plagg som du har burit under vintern och prova någonting nytt!" Säger modedesignern Valerie och siktar mer på det gråa tonerna. Även om jag själv tycker svarta kläder är väldigt snyggt och jag trivs bra i det under vinterhalvåret så vill man ljusa upp det lite nu när det börjar vi vår. Och som Valerie säger så matchar även grått fantastiskt tillsammans med alla färger och är också perfekt för att ljusa upp din look.

Oriflame har en ny snygg, diskret mönstrad kollektion i mjuka material och grå mockaimitation som vi hoppas att du kommer att älska lika mycket som vi gör.


Ett tips från Valerie:


"Var inte rädd att experimentera med nya färgkombinationer! Du kan aldrig vara fel ute med mjuka och feminina toner."


Vår-rysch


Valerie använder sig ofta av ryschteknik i sin kläddesign vilket skapar en mjuk, feminin känsla och ger en intressant detalj till ett enkelt basplagg. Accessoarer med rysch har setts mycket den senaste tiden enda från toppmodedesigners till gatorna.
Oriflame älskade trenden så mycket att vi bestämde oss för att göra den i vårens vackraste färg - ljusrosa - så att du kan mixa och matcha till allt i din garderob.


Valerie har en kul poäng när hon pratar om kläder och mode:
"Om du hittar någonting du älskar, köp det i alla färger du kan för att skapa olika looker"


Det tyckte jag var bra sagt, då kan man ju använda sitt favoritplagg oftare och ändå ha lite olika saker och färger på sig ;) 


 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0