Hejdå rummet!

Hej! Herregud vilket hektiskt lov detta har varit, har jag varit ledig? Jag tror minsann lovet är nästa vecka :) Har bara pluggat och rivit hela huset upp och ner i veckan känns det som, och jag har flyttat, en heeeel våning ner hahah ;) Vi tänkte vi skulle göra det så krångligt som möjligt för oss så vi tänkte att alla skulle byta sovrum med varandra.. Rummet som Wille hade passade inte honom så bra, så han ska nu istället få Fias rum som vi ska göra iordning med nya snygga tapeter och fina möbler till honom (har aldrig varit med om en unge som har så mycket leksaker och sedan sitter vid tvn dygnet runt istället). Mamma ville att hon och pappa skulle ha sovrummet uppe, så de har nu mitt rum och Fia ska ha deras sovrum nere. Jag har det som Wille hade innan. Hade så ont i armarna så att jag inte kunde sova efter den första och värsta flyttdagen, bära möbler upp och ner för trappor från man går upp på morgonen till man går och lägger sig är inget jag gör varje dag.. Men nu har jag fått en stoor garderob där det t.o.m finns massa plats över när jag lagt/hängt in alla mina kläder :D :D Lite kul att det absolut första jag tar in i nya rummet när vi ska ta in mina möbler och saker att jag hämtar och sätter upp mina tavlor, ljus på pianot och sminkbordet med mina parfymer. Mamma säger att jag är konstig. Fortfarande en enda röra där inne så jag lägger inte upp någon bild ;) Men det kommer, när jag och Tusse har gjort oss mer hemma där ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0