Dreamy Moments

Snart är våren här! 
Tänk vad härligt om vi kunde få se lite lite av vårsolen, så underbart det hade varit! Skinnjackan för lite varmare dagar än nu är inhandlad och jag är supernöjd med den! Fast tyvärr hänger den nu i min garderob och inte på mig, då skulle lilla jag frysa ihjäl ;) Men jag kan kika lite på den ibland och längta i alla fall! 
 
Vårkläder och ljusa färger pryder nu mycket som får oss att längta till snön försvinner, och Oriflame har kommit med en superfin vårkollektion "Dreamy Moments Spring collection som gör att jag får lite vårkänslor faktiskt.
 
Kollektionen innehåller 3 nyanser på läppglans, Giordani Gold Dreamy Moment Lip, 3 nyanser på ögonskugga, GG Dreamy Moments Eye Shadow, den snygga puderborsten, GG Dreamy Moments Powder Brush och såklart  GG Dreamy Moments Illuminating Pearls.
 
Se dem alla här
 
Många har säkert sett Oriflames kända Bronzing Pearls, nu har det kommit en kompis till dem, och som min mamma sa när hon såg den "Åh det har kommit en till sån!! ...Vad konstig den ser ut?"
 
 
En av nyanserna i de vanliga Bronzing Pearls:
 
 
Så man blir lite förvånad när man ser den nya, men när man hör om hur den funkar är den faktiskt väldigt smart.
Varje färg på kulorna har nämnligen sin egen uppgift:
 
Grön: Förebygger rodnad & jämnar ut hudtonen
Lila: Korrigerar & ger lyster
Rosa: Ljusar & fräschar upp
Vit: Framhäver hyn
Guld/gul: Jämnar ut
 
Giordani Gold Dreamy Moments Illuminating Pearls

 

Giordani Gold Dreamy Moments Illuminating Pearls

 
 
Jag var lite fundersam hur det här skulle bli, men jag tyckte de var superbra. Det blev ett väldigt snyggt, jämnt resultat som satt kvar lika fint längre än jag trodde. 
 
Man kan välja hur man vill göra, men när jag använde det applicerade jag det jämnt över hela ansiktet som med ett vanligt puder, uppifrån och ner, med puderborsten.
Men vill man bara ha lite på kinderna eller så kan man ju det med! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0