Klantig tjej

Gjorde en superklantig sak igår kväll, trött efter en lång vecka? Inte alls ;)

Adrian skulle komma och hämta mig igår kväll vid 7-tiden, men jag färgade min mammas hår innan så det blev lite stressigt innan han kom.

Så jag skyndade mig och slängde i lite saker i väskan och kastade mig iväg. På vägen kommer jag på att jag glömt lägga ner mina Wellnesspack, (mina portionsförpackningar med vitaminer)

Vitaminerna som gjort att jag blivit sjuk knappt en tiondel av gångerna jag blev sjuk tidigare när jag var sjuk mer eller mindre hela tiden.
Ajajaj, det var inte bra. Men som tur är har jag ju alltid någon i väskan i reserv, eftersom jag i stort sätt lever i min väska känns det som, så jag tänkte att det är ju lugnt :)

När jag sedan ska ta dem, öppnar jag förpackningen, häller ut tabletterna i handen och ska kasta plasten i soptunnan, OCH KASTAR DEM ISTÄLLET -.- Typiskt.

Jag rekommenderar verkligen dem här, de gör underverk på mig! Men jag rekommenderar också att ha fler i reserv i väskan om man riskerar att glömma dem när man ska iväg ;)

Nyfiken på vad som gör denna fina produkt unik?
 
    • Kliniskt bevisad ökad skönhet och välmående i en enkel daglig förpackning
    • Innehåller den högsta tillgänliga naturliga graden av Astaxanthin – en extremt kraftfull antioxidant med unika anti-åldrande effekter från den svenska skärgården och blåbärsextrakt - en viktig källa till C-vitamin, fiber och antioxidanter.
  • Innehåller kompletta multivitaminer och mineraler speciellt anpassade för kvinnors dagliga behov och högkvalitativ fiskolja som ger de essentiella omega 3-fettsyrorna
  • Framforskad, utvecklad och testad av världsledande forskare i Sverige
  • 100% fri från nötkreatur och svingelatin
  • 100% GMO-fri
  • Högsta läkemedelsstandard (GMP)
Läs mer om produkten här: http://se.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=22791


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0