Idag kör jag fullt ut!

Godmorgon :) det blev extra tidigt upp idag, usch ;) fick följa med min lilla mamma till jobbet, men nu sitter jag i skolan och väntar på att naturkunskapen ska börja :) idag kör jag fullt ut på DemiMoorestilen, som ni ser på bilden, och som jag tycker sååå mycket om :)
Smyckena är en till av mina omtyckta julklappar, fått många kommentarer om hur fina det är och jag kan inte annat än att hålla med! :)
Paletten är nyhet nu i Oriflames fina salekatalog nu i början av det nya året till ett bra lanseringspris :) jag tycker den är helt underbar, hon har prickat in precis mina favoritfärger! Säg till om ni vill ha katalog, jag har några kvar! :) ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0