Vilken dag!

Otroligt stressig dag, dock lugnade stressen och humöret ner sig lite när jag pratade med min kära "extramamma" Ines Lundblad i telefon för en stund sen :) det var längesen sist :) även trevliga kunder är uppskattat :)

Nu sitter jag i skolan och försöker få lite gjort.
Alla säger att man ska plugga när man har håltimmar, men jag lyckas inte så bra och förstår inte vart är det tänkt att man ska göra det? det finns verkligen inte en lugn plats här när fiket och biblioteket inte är öppet, har testat varenda hörn. Det är tur att vi blir insläppta i bildsalen ibland :)

Men så fort cafet öppnar ska muntra upp mig själv med kaffe och en lugn stund :) & nu ska jag kika lite på Oriflames erbjudanden som är sista dagen på idag och bestämma vad jag ska unna mig själv och familjen denna gången :D helst vill man ju ha allt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0