Onsdag: Första inlägget!

 
 
Jag trodde aldrig att denna dagen skulle komma, men nu ska jag börja blogga! :) detta är något som jag ser mycket fram emot och jag ska göra mitt bästa för att hålla den uppdaterad! :) här kommer jag dela med mig av vad som händer i mitt liv, med fritid, skola, jobb o lite roliga bilder & så! 
 
Idag efter skolan med projektarbete och bild blev det att åka till Kristianstad till Inger Willny som är Double Diamond Diretcor och ha möte med trevliga oriflametjejer! Där fick vi tips och coaching för att klättra inom Oriflame och även hjälp att fixa till vår blogg :) så jag hoppas jag löser det nu ;) tack för en trevlig eftermiddag tjejer! 
Efter alla tågproblem jag lyckats få idag säger jag nästa hållplats sängen! Dröm sött :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0