If you want to sparkle

Idag har jag hållit till i Oriflamelokalen med Ines och haft jättetrevligt med henne och besökarna och såklart själv passat på att prova allt (igen) ;) ikväll har jag haft telefonmöte med tjejerna som ska med till Warszawa och diskuterat allas delar av presentationen vi ska presentera när vi kommer till Polen nästa måndag! :)

Nu har jag krupit ner i soffan med min älskade Adrian som jag idag varit tsm med i ett & ett halvt år<3 

Jag vet inte hur det är med er men jag var inte så mycket för läppglans tidigare, testade olika när jag precis började sminka mig men mest tyckt de varit jobbiga och kladdat och varit obekvämt, så jag gav upp det.

Men för nåt år sen fick jag ett läppglans i en gåva, Oriflames Power Shine-Soft Pink, jag testade den och jag gillade den!

Den kladdar inte, den återfuktar, det blir lagom med både färg och glitter och den håller länge!
Den finns i fem olika färger nu och power shine finns även i läppstift, de senaste var först med en puderteknologi som gör att det sitter bättre och längre :) jag gillar alla färgerna på läppglanet och använder dem jämt :) fast favoriten är ändå den första jag provade, soft pink! Love it!

För alla er där ute som gillar läppglans har jag något ni kommer älska!

För alla er som inte gör de, testa Power Shine innan ni bestämmer er!

Hitta alla färgerna i katalogen eller på www.oriflame.se och det bästa är ju att det är nedsatt i denna katalogen och kostar endast 65kr! PASSA PÅ!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0