Första dagen på en ny vecka! :)

Hej!
Då va det måndag igen och början på en ny vecka! :)
gullig pojkvän man har som gick upp över flera timmar tidigare än vad han behövde och gjorde frukost till lilla mig, du är bäst! Det värmer lite sen när regnet öser ner och det känns som en typisk höstdag som man tittar ut på från bussen på väg till skolan.
I morgon är det periodstängning av katalog 14 så det är hög tid att bestämma vad man vill ha & fråga mig om det är något :) på mail: [email protected], på facebook eller mobil :) hoppas ni hittat massa kul, rosabandetpaket, mascara+eyeliner (99kr) och allt som finns:) det har jag! (a)
In till skolan och dricka kaffe! Ha en bra dag alla därute!


Kommentarer
Kitty

Åh, jag vill också ha en sån karl som går upp och gör frukost ^^ Jag får knappt upp min ur sängen överhuvudtaget. Ca fem minuter innan vi måste köra får jag peta honom i ögat med en pinne eller annat valfritt föremål för att han ska röra på sig.

Himla fin header du har förresten! :)

Svar: Haha ja det är väldigt uppskattat särskilt en måndagmorgon! bra början på veckan :) Han gör faktiskt det ganska ofta (a) du får säga det till han som en pik så kanske du får frukost med ;D haha du får knuffa han ur sängen så lär han vakna ;) Min mamma brukade alltid hota med att välta sängen ;) eller hälla vatten på mig ;) funkar nog också ;) Åh tack så mycket! :D vi får ses snart!
Sanna Karlsson

2012-10-15 @ 15:42:23
URL: http://www.kittonia.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0