Dröm sött!

Trött tjej, får bli sängen snart så man orkar med morgondagen :)

Men först vill jag bara hylla denna underbara produkt, "ett mirakel på burk" Tender care, många känner till den lilla rosa burken och många älskar den.
Man kan ha den till allt, den kanske inte ser så mycket ut, man kan tro att den där lilla kan man väl inte ha till så mycket och den kan väl inte räcka så länge och liknande.
Men det är helt klart en av våra mest älskade produkter och man förstår snabbt varför.
Den är perfekt till torra läppar, nagelband, armbågar, knäskålar, brännskador, alla små sår får den att läka fortare, min lillebror har en i fickan till sina utslag runt munnen, han säger att bara den hjälper och jag kan inte räkna allt jag hört att man kan använda den till.
& fram till imorgon kl 18 kostar den bara 59 kr! så passa på alla som inte redan har den och säg till mig!
läs gärna andras omdömen: http://se.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=1276
godnatt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0