Dare to dream & follow your dream

Hej! :) jag är väldigt intresserad av makeup och även hudvård, dofter, kroppsvård och hårvård, därför jobbar jag med Oriflame som är ett svenskt företag som säljer detta :) 
jag har valt Oriflame för att jag älskar deras produkter & för att vi har så himla kul och har så bra gemenskap :) det känns som att vi är en enda stor jättefamilj, och jag vill att ni andra också ska få ta del av den här familjen och alla upplevelser man får ha och alla vänner man får och hitta just de produkterna som passar JUST DIG och din familj. Oriflame har runt 900 produkter i sortimentet inom hudvård, makeup, kroppsvård och doft, hårvård och wellnessprodukterna för hälsa inifrån & ut. Det finns verkligen något för alla, och för hela familjen, från tandkräm och duschgel till mascara och parfymer. 
 
Det finns flera vägar man kan välja inom Oriflame, antingen kan man handla ur en katalog från en konsulent i närheten, eller kan man bli förmånskund och få 20% rabatt på sina beställningar och få massa andra erbjudanden. 
Man kan även handla till sig själv och få rabatt och samtidigt visa katalogen för andra och tjäna en slant. Eller kan man göra som jag gör och jobba ihop i grupp och göra det till allt från ett extraknäck till en heltidssysselsättning, man väljer själv och det finns något för alla! :)


Kommentarer
Lisa Petersson

Hej Sanna!

Ville bara ge dig länken till hemsidan jag pratade om för att få fler besökare:

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lizzan

Det är självklart gratis, om du behöver hjälp eller undrar något så är det bara att höra av dig! =D



Svar: Tack så mycket! :)
Sanna Karlsson

2012-10-14 @ 21:41:36
URL: http://mysociety.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0