Bli förmånskund/konsulent idag och få otroliga förmåner!



Kommentarer
Lisa Petersson

Hej Sanna, visste inte att du hade en blogg =)
Jag älskar din header den e ascool =)
kolla gärna in min blogg om du vill.

Jag vet en jättebra sida som du kan bli medlem på för att få mer läsare, hör av dig om du vill att jag ska hjälpa dig! Haré gött =)

Svar: Hej Lisa! :) jag har precis skaffat en faktiskt så jag är lite ny med detta haha! :) men jag börjar lära mig lite iaf (a) tack så mycket! :D jag gjorde den på en sida som heter polyvore.com :) det ska jag absolut göra! :) Ja det hade varit super om du ville visa mig de! :D tack! :) detsamma! :)
Sanna Karlsson

2012-10-12 @ 15:25:24
URL: http://mysociety.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0