Vill du gå ner i vikt? Upp i vikt? eller helt enkelt må bra?

Vilket av det ovanstående du än fastnade för, finns det en väg för dig!
 
Den kallas- Wellness Natural Balance Shake!

 
 
Det är gott
Man får mer energi och blir piggare
Den ger bra näring utan massa kalorier
Man slipper sötsuget och håller blodsockernivån jämn
Man kan koncentrera sig bättre
 
Det är en sådan sak som jag verkligen ser fram emot på dagen, att få dricka min älskade Shake. första gången jag smakade den tänkte jag att jag verkligen inte förstod varför alla skröt så mycket om den. Om hur god den var och att de inte klarade sig utan den, jag tyckte inte alls att den var så god som alla sa- första gången. Efter jag smakat ett par gånger var jag sedan såld, mycket godare än godis för mig, och ändå bra för kroppen!
 
 
Det finns tre olika smaker på Natural Balance Shake: Vanilj, Jordgubb & Choklad
 
Jag brukar oftast varva mellan Vanilj och Jordgubb, men nästa gång ska jag testa en Choklad! :D
 
De här kan man även få 20 % rabatt på OCH vart femte gratis! :D Bara säg till!
 
Det finns flera vägar man kan välja med den:
 
Antingen kan man använda den som ett gott, nyttigt mellanmål för att må bra och vara hälsosam.
 
Eller så kan man använda den som ett hjälpmedel till att gå ner i vikt, och stanna där. Eftersom den ger så bra näring och då stabiliserar blodsockernivån så att aptiten och sötsuget minskar, om man dricker en shake 30 min innan man ska äta så äter man inte lika mycket mat sedan som man skulle gjort tidigare. Men man håller sig mätt längre och får i sig näringen man behöver, som man kanske inte heller fått i sig tidigare. Dessutom låter man ju bli att småäta de där onyttiga sakerna mellan måltiderna. Checklistan är en bra hjälp!
 
Vill man istället gå upp i vikt kan man även göra det, på samma sätt genom att kroppen får den näringen den behöver som den inte fått innan och det blir på samma sätt där balans i kroppen.
 
 
För maximal effekt borde man ju även testa och tillsätta våra Wellnesspack, som innehåller viktiga vitaminer, omega3 och antioxidanter som kroppen behöver! :) Men det kan jag prata mer om kanske imorgon! :)
 
 
Se produkterna här! Läs även mer om dem, om andras historier, om tallriksmodeller för olika mål, receptbok för extra goda smothies, om forskningen bakom produkterna och massor av mer!
http://se.oriflame.com/products/category.jhtml?prodCat=wellness


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0