Tack för igår!

Jag hade en jättetrevlig kväll igår hos min pojkväns mamma Lena där vi hade en skönhetskväll med trevliga gäster, vi började kvällen med en välkomstdrink i form av en wellness natural balance shake med jordgubbssmak, sedan fick alla kika runt och testa Oriflames fina produkter jag hade med mig. Jag sprang fram och tillbaka som en dåre och hjälpte till med allt jag kunde och hade jättekul! :) Det verkade som att ni var lika nöjda med kvällen som vi var! :) Tack för kvällen! :)


Älskar Demi Moores smycken på bilden! :) Testade dem igår och dem är underbara, man bara strålar! Dem kan bli både mina och dina! Jag vill ha dem i alla fall :D

Halsband: 149 kr
Armband: 99 kr
Örhängen: 29 kr



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0