Mingelmingel

Hej alla fina! :)
Igår hade vi Julmingel med Oriflame och jag hade en jättetrevlig kväll :) Jag är säker på att alla de andra som var där håller med om att det var en bra kväll :) Det var många lyckliga ansikten som gick därifrån igår med vinster av produktpaket att skynda hem och prova och med en stor del av julklappsshoppningen fixad över några pepparkakor och lite glögg :) det är ju superbra! Det är så kul att hjälpa folk med tips och råd om produkter och se deras min när de fått en ny favorit bland produkterna :)

Tack alla som var där för igår! :)

Ikväll blir det sängen extra tidigt för jag är sååå trött, men tänkte att jag skulle få vara lite pigg imorgon! :) Nattinatti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0