Julkänslor & julklappstips

Idag när jag kom hem och öppnade dörren möttes jag av doften av tända ljus, Ida hade städat hela huset och tänt ljus i hela köket. Det luktar ju så gott med doftljus också! Då får man nästan lite julkänslor när man sitter och pluggar till provet imorgon mellan de röda ljusen på köksbordet, mysigt! :) Är lite trött på att plugga nu, att allt ska tryckas ihop på samma veckor är ju himla dumt... Menmen man får hoppas de är över snart så man kan göra nååågot annat ;)

Tänkte hjälpa er lite med julklappsstressen genom lite tips! Det är så skönt att ta en kaffe och pricka för vad varje person ska ha utan att springa runt på stan den 23e och ha panik över att man inte hittat till alla (som jag alltid gjort...)

Nu har nämligen mångas favorit Tender Care kommit i ny doft-Almond! För att få veta mer om vad Tender Care är kan man läsa om den i kategorin favoritprodukter :) Den är ju klassiker, och jag tror faktiskt att jag inte träffat någon som inte har gillat Tender Care :) Till och med min 8-åriga lillebror bär med sig en burk och älskar den! Så gillar man denna nya goda doften på den- är den ett säkert kort! Annars finns den naturella också :) Man kan ha den till ungefär allt, allt som är torrt, irriterad hud, sår, eksem, you name it!
Priset på den här lilla söta saken är fram till den 27 nov, endast 59 kr! Den ser kanske inte ut att hålla så länge, men det gör den faktiskt, prova själv :)

Säg gärna till om du har nån kommentar om den! :) Något användningsområde just du har den till eller vad du tycker! :) Alltid kul att höra fler saker man kan ha den till :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0