Godmorgon! :)

Vaknade inte av alarmen idag igen, haha trodde jag hade blivit bättre på det där ;) tur jag vaknar när det ringer iaf ;) Aja nu sitter jag på bussen iaf, skönt :) många klagar över att behöva åka buss på morgonen men jag tycker faktiskt det är ganska skönt:) iaf när det inte är så mycket folk så att det är lugnt :) snart inne vid skolan för projektarbete och bildlektion :)
Då var katalog 16 över och avklarad, tycker det har varit en bra katalog :) idag kommer katalog 17 som är den sista för året, spännande! :) vi får göra den lika trevlig som 16 :) ska ha lite event så är no sugna kan ni ju säga till! Det kommer bli superkul! Se alla nya erbjudanden på www.oriflame.se, även i denna kan man hinna köpa julklappar om man inte är klar med det!
Ha en jättebra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0