Glädje!

Denna lycka! Den bästa dagen i månaden är ju när mina oriflamelådor med grejer kommer! :D Och det första jag gör är ju att sprida ut allt på köksbordet och lägga det i högar efter vad som är vems och testar det som är mitt direkt! ;D fast ikväll har jag ju egentligen inte tid med det, menmen lite kul ska man väl få ha ;) 
 
Sitter och dricker kaffe och försöker få ordning på min filmanalys, den är om Legally Blonde så om någon har nåt bra tips eller har någon bra kommentar om den tar jag tacksamt emot det! :)
 
Tycker det är så kul att Elle Woods (Reese Witherspoon) bryter den där "dum blondin" grejen och bevisar att hon faktiskt också kan vara smart :) Hon var trött på att folk bara såg en blond tjej och inte tog henne på allvar. Alla tyckte ju det var självklart att hon, med det blonda långa håret, rosa kläder, klackskor, den lilla söta hunden, perfekt smink och naglar, skulle vara en "dum blondin". Så när hon bestämde sig för att läsa juridik för att visa sin ex-pojkvän att hon inte var dum och vinna tillbaka honom blev hon dumförklarad och de sa att "det klarar ju inte du", "du är inte sån". 
Det blev många skratt under den filmen :) Den är ganska rolig faktiskt så ni som inte har sett den får ta och göra det :) Får väl se den igen nu, för tredje gången denna veckan, undra hur bra jag tycker den är när analysen är inlämnad haha ;) 
 
Scenen vid 03.40 är superhärlig tycker jag! Ha en bra kväll! :)
 
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0