Sista dagen då!

Nu sitter man på bussen på väg in till skolan för sista gången i år! Till och med sovmorgon har jag fått idag, härligt! :) mysigt ska det bli med julavslutning med estet med sång, musik, glögg, fika och trevligt sällskap :) trots att det hänt lite jobbiga saker känner jag mig ändå väldigt glad idag så jag hoppas på att det blir en bra dag! :) Det blev en trevlig runda på stan igår med mitt hjärta, det livade upp resten av dagen lite :) och så fick jag min Oriflame kartong för denna gången :D med bland annat ett nytt nagellack som jag har på mig idag! :) vad tycker ni om färgen? :) och en annan fin julklapp som jag ska ge mig själv, så glad jag kommer bli ;) är man färdig med andras julklappar kan man ju ge en till sig själv med? ;) :D ha en bra dag i snön! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0