Julkalender! Ett nytt erbjudande varje dag hela december!

Godmorgon! Ni har väl inte missat oriflames fina julkalender med ett nytt erbjudande varje dag(gäller bara den dagen) så håll utkik vad det är varje dag och pricka in alla dagar med intressanta grejer :)

Det finns tre sätt man kan göra när man vill beställa från kalendern:)

1. Om man är konsulent/förmånskund redan loggar man in som vanligt när man ska beställa.

2. Om man inte är det kan man säga till mig vad man vill ha så fixar jag de!

3. Eller så går man in på min kategori, bli konsulent/förmånskund, och fixar ett eget kundnummer, beställ själv och få 20% rabatt på din beställning.

Man kan så klart i vilket fall be mig om hjälp! :)

Hitta alla dessa erbjudande på facebook : Oriflame Sverige eller på www.oriflame.se

Om man går in och beställer själv på hemsidan och vill ha produkter från julkalendern väljer man "väntande order" istället för "beställning" eller "produktprogram" så läggs produkten på med priset från julkalendern när du lägger en beställning sedan. Alltså kan du ta del av alla luckorna om du vill!

I dagen lucka gömmer sig Diamond Cellular Anti-Ageing Cream för bara 199 kr! (ord. 520 kr)
Artikelnummer: 13659

Vill du stråla som en diamant & få en ungdomlig lyster med en föryngrande effekt? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0