Fullt upp! Nu är det jul igen & nu är det jul igen...

Nu har Katalog 1 börjat, nu börjar det dra ihop sig mot det nya året, fast det känns som att det är långt kvar ändå? Alla är mitt i julstressen och jag längtar till fredag, då börjar ju jullovet och jag känner att det är välbehövligt! Behöver koppla av lite haha, det blir nog att måla lite idag tror jag nu när jag är "ledig" idag :) Känns som att man har mer man måste göra när man är ledig än annars ;) Det tar längre tid att slå in julklappar än vad man tror! Suttit och fixat med det flera timmar idag haha men det är ganska mysigt :) Precis haft webinar också med de andra från online summit som jag var på i Warszawa i november, det var kul med en reunion :) Det känns som en bra dag det här ändå! Önskar er en bra dag!                                                                                                                                                                                                          Katalog Oriflame

Bläddra i katalogen och se alla nya erbjudanden! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0