Förväntansfull!

Jag sitter här nerkurad i soffan med hunden bredvid mig och katten i knät med kaffekoppen i högsta hugg och hoppas att den hemska huvudvärken som jävlas med mig idag ska försvinna.
 
Samtidigt så kan jag inte låta bli att känna att detta kommer bli en väldigt bra dag!
 
Ser så mycket fram emot ikväll då hela gänget som var med i musikalen The Wedding Singer som alla vi esteterna kämpade med hela förra läsåret och som hade premiär i våras ska samlas!
Det är svårt att beskriva känslorna vi alla hade när vi stod där bakom på premiären, hörde rösten i högtalarna som bad publiken stänga av sina mobiler och vi alla nästan höll andan när ridån gick upp och musiken började och de på scenen började dansa.
Det kunde jag aldrig tänka mig när vi satt där i början av höstterminen och skrev upp rekvisita från manuset, att det skulle bli så stort och så häftigt och att vi skulle gråta så mycket som efter sista föreställningen.
Jag längtar tillbaka till min älskade sminkloge... Där trivdes jag! ;D
Så ikväll ska vi alla samlas igen i skolan och kolla på inspelningen som gjordes under föreställningarna! :)
Undra hur många som kommer gråta?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0